Siirry pääsisältöön

Tää vuosi on mun vuosi..

Mä oon vihdoin kaivanu itestäni esiin semmosen arkisen taistelijan ja ai, että se tuntuu hyvältä! Vuosien saamattomuuden ja sohvalla löhöämisen jälkeen mä teen jotain ja saan aikaan tuloksiakin.. töissä vyö menee yhden jos ei kaksikin vyönreikää pienemmälle ja vaaka.. se näyttää 80,1kg, hei oikeesti enää muutamista sadoista grammoista kii et se on alle. Siitä onki sit hyvä jatkaa kohti 75kg. Oon tässä haaveillu et jos sitä sit alkais kohta tanssimaankin, kotona, youtuben ihmeellisen maailman opastamana mut kuitenki. Oon haaveillu tanssimisesta jo ihan liian monta vuotta ja viime vuosina kun on etääntynyt omasta kropasta ja sen lihaksistosta tanssikin no on ollu enemmän epämääräistä lyllymistä mut jospa sitä pian ;)





Samaan kategoriaan lentää tää mun niskassa oleva helvetin hieno 50€ maksanut tribalikammotus josta tulee kuin tuleekin ehkä the most kallein tatsa mitä mulla on ja mitä ikinä tulee olemaankaan. Laserointihan kun maksaa vain sen 200€/krt vähintään! Kaks kertaa tälle se hoito on tehty joskus vuosia sitten mut rahaongelmat pysäytti sen touhun. Nyt oon päättäny ettei raha vaan voi olla enää esteenä ja jos se on niin sit se lähtee v*ttu vaikka juustohöylällä. Tilalle oon aatellu muutamia mustia ruusuja ja pääkalloa siihen kylkiäisiks. Tietty jos täs ny nii käy et juustohöylä on se lopulline ratkasu ni voi ol ettei siihe sit paljo mitää enää tehdäkkää.. mut vahva luotto ja usko siihen et jopa se arpi olis hienompi ku tämä..



Mä oon todella vahvasti päättäny et tää vuosi on niiden tekemättä jääneiden asioiden loppuun/alkuun hoitamista ja etenkin niiden jotka kasvattaa sitä kuuluisaa itseään otsaan 🍆 .. Jos joku tatskaaja tätä lukee ja haluaa auttaa köyhää alamäessä niin saa ilmottautua 😅 vasta 12-vuotta tätä ihanuutta kattellu ja kyllä nyt saa riittää. 18-v lahjaksi itelle ostettu, jospa 30-v lahjaks hoidan sen vihdoin pois. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Year 2017 🎉

This year! Ei ollu helppo, jos joskus, jos joku niin tämä vuosi osoitti viimestään sen mitä tarkoitetaan taistelulla, tahdolla ja selviytymisellä. Vuosi alkoi aivan helvetin hyvin, liian hyvin.. tammikuussa mun ensimmäinen raskaus alkoi, elämäni miehen kanssa, olin super onnellinen. Elämässä kaikki oli kohdallaan. Eka ultra pudotti pommin vaikkakin siitä oltiin hiukan jo vitsailtukin, että josko siellä kaksi olisi kun masukin oli alkuunsa jo isohko. Kaksihan siellä, mutta.. samassa sikiöpussissa. Riskiraskauksien riskiraskaus, onnea! Vaikkakin mieli kieltäytyi hyväksymästä sitä tosiasiaa, että tässä suurella todennäkösyydellä käy huonosti. Odotin meidän rakkauspakkauksia maailmaan aivan innolla, "suunniteltiin" ensimmäisiä kuukausia, ristiäisiä jne.. Muutettiin isompaan kämppään koska eihän ny kaks pinnarii mahdu pieneen kaksioon, ostettiin vaatteita, tutteja.. ei aikaakaan kun oltiin jo niin pitkällä, että saatiin tietää heidän olevan poikia. Kaikki oli kunnossa, pojat

Kuulumisia 🍄

Tulinpa kattelee et koskaha viimeks oon päivittäny tätä ja no onhan siitä näköjään tovi jos toinenkin..  Eipä täällä juuri mitään ihmeellistä oo tapahtunut. Tyttö kasvaa ja kehittyy kovaa vauhtia. Ekat rokotukset saatu, alkanut tekemään hampaita, tänään käänty ekaa kertaa kyljeltään mahalleen nukkumaan ja ristiäisetkin vietettiin.. Neidistä tuli Ella.. Ella Aamu Eveliina 🥰 Ja kummeiksi valikoituivat itselle tällä hetkellä tärkeimmät ihmiset.  Enkä onnellisempi voisi olla näistä mulle hiton rakkaista ihmisistä, kummeista joihin kuuluu kaksi parhainta ystävääni sekä pikkusiskoni. Nämä kolme ihmistä pitää mun puolia tässä elämässä ja olivat tukena myös poikien menetyksessä. En tiedä miten pärjäisin ilman heitä ja onneks ei tarvi edes yrittää. Ella on onnekas kun saa nämä ihmiset mukaan matkalleen tähän elämään. 🥰 Tarjoiluna oli ceasarsalaattia, kanapastasalaattia, coctailpiirakat & munavoi, pikkupizzoja, kurkku- & porkkanatikkuja, nakki-lihapulla-juusto

Already winner!

Eiks se ny nii ollu et hyvin suunniteltu on puoliks tehty 😂 nyt mä olen maksanu siitä, oon jäsen. 12kk. Enää tarttis saada ittensä sinne!